dzwiek w 2x kde

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 13 Cze 2005, 13:51:25 CEST

Dariusz Laskowski napisał(a):

>Zainstalować pakiet dev? Zdawało mi się, że te pliki są w paczce.

Przecież ten skrypt tworzy, co potrzeba. Jeśli zainstaluje dev, a nie
wyrzuci (przekonfiguruje - tylko po co wtedy udev?) udev, to i tak
znikną :D.
A alsa z udev u mnie działa ok.
Wniosek - udev do aktualizacji, konfiguracja do poprawy.
--
WK