[off-topic] aplikacyjka

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 14 Cze 2005, 00:53:06 CEST

Z pewną nieśmiałością piszę, wiedząc, że nie jest to lista do takich
ogłoszeń. Ale nie jestem zapisany na żadną inną komputerową. Chlip.

Popełniłem małą aplikacyjkę - kalendarzyk, oczywiście pod Linuksa i
oczywiście pisałem ją używając PLD.

Gdyby ktoś miał ochotę potestować:
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/prog/calendar.tar
A tu jest screen:
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/zrzut/bezmenu.png (aplikacyjka to
oczywiście ten kalendarz na górze).

Nie mam tego w rpmach, trzeba niestety zkompilować samodzielnie (można
użyć skrypciku który jest w tym tarze).

Uwagi mile widziane (poza takimi, że nie ma polskich napisów i polskich
literek :-D )
Pomoc (z niezbyt szybkim czasem reakcji) zapewniam.

Adam Skowroński
--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            *nazwisku Beckham zmienimy drugą literę