pld i odbieranie faksow

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 14 Cze 2005, 13:53:58 CEST

Dnia 14-06-2005, wto o godzinie 11:41 +0200, Sławek Owoc napisał(a):

> hmmm tak sobie kombinuje czy nie lepiej byloby wyslac emaila na
> fax w domena z tematem ktory byby numerem telefonu, a w zalczniku tego
> emaila bylby "fax" jako pdf/tiff/jpg
>
> czy ktos widzial takie roziazanie pod Linuxem ? (zdaje sie ze WinFax
> Symanteka to potrafi)
hylafax + bramka meilowa do niego
http://www.hylafax.org/howto/faxing.html#ss5.4

tak w ogóle to hylafax plus http://winprinthylafax.sourceforge.net/

i masz to co chcesz działa sam tego uzywałem

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl