Jak udostępnić pliki dla Windows przez Internet? (warsztaty VPN)

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Wto, 14 Cze 2005, 15:12:48 CEST

On Sat, Jun 11, 2005 at 11:11:55PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Może VPN ?
To ja przy okazji: czy ktoś z Warszawy miałby czas pokazać mnie i
koledze VPN? Przegapiliśmy kiedyś wykład Zagrodzky'ego na ten temat.
Przyniesiemy pół świniaka czy co tam potrzeba.

Karol