dzwiek w 2x kde

Wto, 14 Cze 2005, 15:30:48 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):

>Dnia wtorek, 14 czerwca 2005 14:42, Sylwester Gruszka napisał:
>[...]
>>

>Może rozwiązaniem będzie dmix w alsie? Mi nie wszystko chce z tym działać,
>ale niektóre rzeczy - owszem. Może dwa arts-y pójdą.

Nie jestem pewien, czy nowy login kdm'a w ogóle spróbuje odpalić arts.
Ja bym raczej wyłączył arts zupełnie.
Alsa potrafi wykorzystać moźliwości karty, a ta chyba obsługuje
wielowątkowość?
A - do każdej aplikacji audio doinstalować w miarę możliwości plugin alsa.
Jeżeli właśnie przeszedłeś z oss, to możesz nie mieć - oss właśnie nie
obsługiwał wielu aplikacji jednocześnie.
--
WK