dzwiek w 2x kde

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Wto, 14 Cze 2005, 17:32:48 CEST

> Nie jestem pewien, czy nowy login kdm'a w ogóle spróbuje odpalić arts.
> Ja bym raczej wyłączył arts zupełnie.

no tak, tylko jak ;) man artscontrol, artsd i tym podobne niezbyt dużo mówią

> Alsa potrafi wykorzystać moźliwości karty, a ta chyba obsługuje
> wielowątkowość?

tak, jest to 6-kanałowa karta na pł.gł., a wielowątkowość poznałem po
tym że w windowsie działała "wielowątkowość" a na poprzedniej karcie
(sb128) nie. no i po tym że płyta jest w miarę nowa ;)

> A - do każdej aplikacji audio doinstalować w miarę możliwości plugin alsa.
> Jeżeli właśnie przeszedłeś z oss, to możesz nie mieć - oss właśnie nie
> obsługiwał wielu aplikacji jednocześnie.

mam również zainstalowany oss nie wiem czy to się ze sobą nie kłóci, nie
mam pojęcia na jakiej zasadzie działają te serwery dźwięku. i czemu jest
ich tyle (oss alsa arts jack nas itp itd)