Budowa mirrora/repozytorium.

Szymon Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 15 Cze 2005, 21:03:29 CEST

15 czerwca 2005 (20:56:04) Killah napisal:
> Mam w sieci kilka maszyn z PLD na pokładzie i interesuje mnie zbudowanie
> mirrora/repozytorium, tak abym nie musial ssać update'ów po kilka razy w
> tym samym czasie.
> Czy możecie coś polecić? Albo czy jest coś takiego już gotowego i do
> zainstalowania z poldka?
> Za każdą pomoc z góry dzięki.

Zasysanie pakietów przez rsync albo lftp z jakiegoś serwera PLDowego,
udostępnienie ich po ftp lub http na Twojej maszynie i modyfikacja
wpisów w /etc/poldek.conf na klientach, tak żeby łączyły się z Twoim
serwerem pakietów.

--
Szymon Kochański