Kernel dla ppc RS/6000

Kai kai w lexx.eu.org
Śro, 15 Cze 2005, 23:37:36 CEST

Dnia 15-06-2005, śro o godzinie 14:35 +0200, Michal Abramowicz napisał
(a):

> podpowiedzi:
> 1. yaboot oraz /etc/yaboot.conf, z moich doświaczeń
> _tylko_ się wpisy ew dodawało/zmieniało w /etc/yaboot.conf

Wszystkie wpisy w yaboot.conf są na 99,99% poprawne. Jedyna możliwość
jaką widzę to, że nowe kernele wymagają jakichś specjalnych opcji,
których stary 2.6.8 nie wymagał. Ale aż nie chce mi się wierzyć.

> 2. sprawdzić czy ręcznie ci się initrd zrobi poprawnie,
> czyli genintrd -v aaa.gz 2.4.30-iles_tam_okolice (sprawdz w manie)
> czasami się nie robi, a moje prośby zeby w kernel*.spec było genintrd -v
> to jak walenie grochem w mur.

Wygenerowanie ręczne initrd nic nie zmienia.

> 3. jak masz możliwość użycia konsoli szeregowej to podeślij to co
> się dzieje po starcie

Jutro będę w pracy to zapiszę loga. Z tego co dziś pamiętam to
generalnie kernel 2.6.11 wpada kilka sekund po starcie w nieskończona
pętlę i wypisuje na konsolę/ekran non-stop błędy wraz z dziesiątkami
cyferek. Kernel 2.4.30 robi mniej więcej w tym samym momencie oopsa i
się zatrzymuje.

--
**    In the Light Universe    ***   Kai  -  Robert Jaros   **
*     I have been darkness,     *      kai w startrek.pl       *