Budowa mirrora/repozytorium.

Miłosz Rzeźnikowski majkl w op.pl
Czw, 16 Cze 2005, 01:02:09 CEST

On Wed, 15 Jun 2005 21:03:29 +0200
Szymon Kochański <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> Zasysanie pakietów przez rsync albo lftp z jakiegoś serwera PLDowego,
> udostępnienie ich po ftp lub http na Twojej maszynie i modyfikacja
> wpisów w /etc/poldek.conf na klientach, tak żeby łączyły się z Twoim
> serwerem pakietów.

no i można jakiś skrypcik który zassie(zaktualizuje) tylko to co
znajduje się w katalogach.
Dokładnie nie wiem o co chodzi ale chyba można też zrobić poprostu
.poldek-cache na nfs.

 --
Regards
l00natyk

Wierzę, że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni, gdyż miłości,
która nie jest niczym więcej niż uczuciem, nie mógłbym nawet nazwać
miłością. Vincent Van Gogh