Amd64 + aaccli - ktoś to uruchomił?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 16 Cze 2005, 07:40:01 CEST

On 2005-06-16 07:13, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

>Te compaty leżą na ftpie np. w katalogu athlon/.

Wiem, ale mnie się marzy coś takiego jak "i32-compat-libs.rpm"  w
katalogu amd64/ ;)

Tak, wiem, wiem, można sobie ręcznie... tylko nie w przypadku jak
człowiek ma pięknie skonfigurowany 64-bitowy system, a nagle szefowi się
zamarzy uruchomienie jakiejś obleśnej binarki ze strasznie tajnym kodem
adapteca w środku bo musi KONIECZNIE I ZARAZ wiedzieć kiedy skończy się
odbudowanie macierzy gdyż chciał sprawdzić doświadczalnie czy te dyski
są naprawdę hot-swap (przy czym informacja że się skończy o 23 z
minutami była mu naprawdę niezbędna do życia i na pewno przyczyniła się
do poprawy samopoczucia).

ethanak

(dzisiaj nie w nastroju bo znów mi kawał roboty poszedł się paść - czy
naprawdę klient nie potrafi sformułować swoich wymagań _przed_ tym jak
człowiek zacznie mu coś robić... a przynajmniej nie dwa dni przed
terminem oddania... chyba pierdyknę tym wszystkim i pójdę sprawdzić jak
piwo smakuje)