Serwer na 8 procesorach

Dariusz Krzempek darek w poldek.one.pl
Czw, 16 Cze 2005, 08:57:23 CEST

Witajcie,

 Mam pytanie, kumpel ma serwer na 8 procesorach i 4GB pamięci.
Czy PLD 2.0 przy instalacji na czymś takim może sprawiać problemy?
Czego się spodziewać? Czy przy instalacji pld samo rozpozna że ma do
czynienia z SMP i zrobi co trzeba? Pierwszy raz będę walczył z czymś takim i
przyznam że mam pewne obawy czy dam radę :/ No ale kiedyś musi być ten
pierwszy raz ;)

Czy może wszystko przebiegnie przyjemnie, sprzęcik ładnie zostanie
rozpoznany i wszystko się automatycznie oprogramuje przy instalacji?
Pozostanie pewnie tylko standardowa konfiguracja usług?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl