Serwer na 8 procesorach

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 16 Cze 2005, 10:03:58 CEST

On Thu, 16 Jun 2005, Dariusz Krzempek wrote:
>  Mam pytanie, kumpel ma serwer na 8 procesorach i 4GB pamięci. Czy PLD
> 2.0 przy instalacji na czymś takim może sprawiać problemy? Czego
> się spodziewać? Czy przy instalacji pld samo rozpozna że ma do czynienia
> z SMP i zrobi co trzeba? Pierwszy raz będę walczył z czymś takim i
> przyznam że mam pewne obawy czy dam radę :/ No ale kiedyś musi być ten
> pierwszy raz ;)

# cat /proc/cpuinfo | grep processor
processor       : 0
processor       : 1
processor       : 2
processor       : 3

Na codzień mi to chodzi, i to całkiem ładnie... Nie widzę powodu, żeby 8
procków miało nie chodzić - ewentualnie w grę może wchodzić
przekompilowanie kernela, bo może być mniejsza liczba ustawiona
standardowo.