FreeNX

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 16 Cze 2005, 17:57:08 CEST

Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> Po skompilowaniu sobie ze spec'a i zainstalowaniu:
> freenx-0.4.0-1 oraz nx-1.4.0-0.1 wraz z zależnościami mam problem z
> uruchomieniem większości komponentów np.:
>
> #v+
> [lcf w p0x lcf]$ nxviewer
> nxviewer: symbol lookup error: /usr/lib/NX/lib/libXcompext.so.1: undefined symbol: _NXEnableCleanGet
> #v-
>
> po wygooglaniu tego błędu znalazłem że ważne jest aby /usr/lib/NX/lib
> było poniżej /usr/X11R6/lib w /etc/ld.so.conf co również mam oczywiście
> u siebie:

> [...]

Wrappery ustawiające LD_LIBRARY_PATH?
Narzędzia NX muszą być odpalane z bibliotekami z /usr/lib/NX/lib, a nie
z /usr/X11R6/lib, ale inne probgramy powinny korzystać (też ze względów
wydajnościowych) z bibliotek systemowych.

Jeśli tak ustawisz ld.so.conf tak jak to zrobiłeś, to z dwóch
alternatywnych wersji wybierze chyba tę systemową...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa