Popsuł się kmail

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Cze 2005, 13:58:39 CEST

Po wczorajszym upgrade kmail-a do wersji 3.4.1-2 (kdepim-kmail-3.4.1-2)
zauważyłem, że kmail przestał odświerzać mi zawartość skrzynki IMAP-owej.
Stwierdza, że jest nowa poczta, ale nie odświerza widoku folderu (chociaż
jest on aktywny). Trzeba przełączyć się na inny folder i dopiero powrót do
właściwego powoduje wyświetlenie pełnej listy maili wraz z nowymi.

Czy ktoś może to potwierdzić? Czy tylko u mnie coś jest skaszanione?
Pozdrawiam.