Cedega...[rozwiazane]

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 18 Cze 2005, 09:30:32 CEST

On Sat, Jun 18, 2005 at 09:17:11AM +0200, ronin-23 wrote:
> Dzieki, rozwiazanie okazalo sie trafne w 100 %. Dziwi mnie troche
> koniecznosc zmiany tego skryptu. Sadzilem ze domyslnie sh jest
> przekierowane na bash w PLD. W kazdym badz razie wielkie dzieki.
nie jest. bash nie jest do konca zgodny z posix-sh.
a to że skrypty są źle napisane i wymagając w rzeczywistości basha,
udają że wymagają sh, to jest ich błąd, a nie dystrybucji ;)
Jak koniecznie chcesz się do nich dostosować zrób sobie linka z
/bin/bash do /bin/sh (ale nie miej potem pretensji że coś "systemowego"
działa inaczej, oraz że np system Ci wolniej startuje ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI