potrzebny kernel 2.6.11.10-3

Wiktor R. Braun W.Braun w n4u.krakow.pl
Nie, 19 Cze 2005, 14:53:37 CEST

Mateusz Kamiński napisał(a):

> Witam,
> posiada ktoś paczkę kernel-grsecurity-2.6.11.10-3 ?
> Przypadkiem zrobiłem upgrade do .10-6, a coś mi w niej nie działa

U mnie dobrze działa jeszcze 2.6.8-4smp, w późniejszych przestał mi
działać poprawnie kontroler HPT370 z modułem hpt366. Objawia się to tym,
że podczas wykrywania partycji na dyskach podłączonych do niego pokazuje
komunikat: lost interupts. Kontroler jest na przerwaniu 11, na którym
jest jeszcze ACPI, zresztą jest wyłączane, bo płyta jest sprzed 2000 roku.

Jeszcze w ostatniej aktualizacji doszedł kolejny problem z mdadm'em i
budowaniem initrd. Po powrocie do mdadm-1.11.0-2 i mdadm-initrd-1.11.0-2
wszystko jest OK. Błędnie tworzyło macierz, nie było odpowiednich nodów,
były błędy podczas generowania.

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun