kernel-net-ndiswrapper

Avatar avatar w ds5.agh.edu.pl
Nie, 19 Cze 2005, 22:24:57 CEST

po zmianie kernela na grsecurity mam problem z modulem ndiswrappera. najpierw
przez dluzszy czas nie byl zbudowany, a teraz gdy zostala zbudowana wlasciwa
wersja to po zainstalowaniu modprobe ndiswrapper wyswietla komunikat operation
not permitted. Kolega zbudowal mi dla nowego jadra ndiswrappera w wersjach 1.0-2
1.2-1 i 1.2-2 i ze wszystkimi jest to samo wiec to raczej wina jadra. Jest w
wersji 2.6.11.10-6 oczywiscie sciagany z serwerow pld pod architekture i686.