kernel-net-ndiswrapper

Kiesiu kiesyoo w o2.pl
Nie, 19 Cze 2005, 23:51:52 CEST

Avatar wrote:

> dokladnie tak. caly czas byl kernel-net-ndiswrapper do jadra 2.6.11.10-3
> o czym byla rozmowa na liscie.
> dopisze pytanie ktore powinienem byl zadac:
> co zrobic zeby "modprobe ndiswrapper" dzialalo? zwraca operation not
> permitted:/

Hmmm... Jedyne, co mogę poradzić, to spróbuj (jak radził Łukasz Maśko)
przeinstalować sterowniki spod windows. Możesz jeszcze spróbować
depmod -a
i potem jeszcze raz
modprobe ndiswrapper

Ja używam tej samej wersji (kernel i ndiswrapper) i nie mam żadnych
problemów. Jakby dalej coś nie działało, zobacz dokładnie co jest w
logach...

pozdrawiam
Łukasz Kieś