KDE 3.4 i ustawianie kolorków w aplikajach GTK

marcin steć marcinek w nea.pl
Pon, 20 Cze 2005, 15:16:19 CEST

Cześć,

Postawnowiłem się przeprosić z KDE (mocniejsza maszynka) po bardzo
długim czasie (statnie używane to 2.0) no i mam pyanie razej luserskie:

Nadal używam programów opartych o GTK2 i chciałbym, zeby przynjamniej
czcionki w menu były podobne. OpenOffice startuje z jakimiś maciupeńkimi
literkami w menu, to samo firefox, vmware i thinderbird. Jak odpalę
Gnome wszstko jest cacy ale na razie chcę mieć KDE.
Może barakuje mi jakichś modułów/rpmów? W Control Ceter doklikałem się
tulko do "Zastosuj kolory doa plikacji spoza KDE". Nie znalazłem
nieczego co by przypominało "Zastosuj motywy...." albo czcionki....

Pewnie nie mam jakiegoś pakietu...

marcinek