KDE 3.4 i ustawianie kolorków w aplikajach GTK

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Cze 2005, 14:02:07 CEST

Dnia poniedziałek, 20 czerwca 2005 15:16, marcin steć napisał:
[...]
> Nadal używam programów opartych o GTK2 i chciałbym, zeby przynjamniej
> czcionki w menu były podobne. OpenOffice startuje z jakimiś maciupeńkimi
> literkami w menu, to samo firefox, vmware i thinderbird. Jak odpalę
> Gnome wszstko jest cacy ale na razie chcę mieć KDE.
> Może barakuje mi jakichś modułów/rpmów? W Control Ceter doklikałem się
> tulko do "Zastosuj kolory doa plikacji spoza KDE". Nie znalazłem
> nieczego co by przypominało "Zastosuj motywy...." albo czcionki....
>
> Pewnie nie mam jakiegoś pakietu...
Jeśli chodzi o OOo, to zainstaluj sobie wersję dla KDE, będziesz miał z
głowy. Jeśli chodzi o resztę, to trzeba zainstalować jakiś kawałek gnome,
zdaje się. Mi się trochę bibliotek zainstalowało (używam KDE, więc z Gnome
tylko to co konieczne), ale nie wiem która do czego :-/