[SPAM] Re: Magiczny klawisz SysRq

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 20 Cze 2005, 16:45:05 CEST

Dariusz Laskowski wrote:

> Panowie, rewelacja. Kupiłem sobie nową klawiaturę i na klawiszu,
> na którym zwykle jest napisane "Print Screen" ja mam napis:
> "Print Screen Sys Rq". O!

Kiedyś tak na wszystkich było. ;)
Stąd ta nazwa w kernelu (nie odwrotnie).

Ciekawy jestem kiedy to się pojawiło po raz pierwszy i jaka jest pełna
historia. (i dlaczego do cholery wciąż to drukują na nowych klawiaturach
np. Logitecha, skoro używa tego może 0,1% użytkowników ;)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa