[SPAM] Re: Magiczny klawisz SysRq

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Pon, 20 Cze 2005, 17:25:05 CEST

W dniu kojarzonym jako poniedziałek, 20 czerwca 2005 16:45, osoba znana jako
Jakub Piotr Cłapa nastukała:

Wlasnie mialem napisac ze na moim Logitechu tak wlasnie jest :-)

Ale specjalnie sprawdzilem jeszcze na jakims badziewiewiastym TurboPlus
Keyboard i tam tez jest PrintScrn/SysRq wiec moze to nie jest takie
niepopularne...

A ze wciaz sa takie klawisze jak Scroll Lock to rzeczywiscie ciekawa rzecz.
Jakis strach przed lamaniem standardu, nie wiem sam...

pozdrawiam,
Pawel Rumian :)