[SPAM] Re: Magiczny klawisz SysRq

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 21 Cze 2005, 07:45:24 CEST

On Mon, 20 Jun 2005, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Prawdopodobnie. Scroll Lock do tej pory działa pod konsolą linuksową
> dając w efekcie zatrzymanie wyświetlania (prawie zgodnie ze swą nazwą).

A ja od daaaaawna ubolewam nad tym, że nie ma czegoś typu "keylock" :)
Owszem, są klawiatury w których można zablokować generalnie całą klawiaturę,
ale myślę raczej o czymś takim by w danej konsoli/xtermie zablokować
możliwość wprowadzania tekstu bez blokowania wyświetlania...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004