Pad systemu i reiserfs

cserf@o2.pl cserf w o2.pl
Wto, 21 Cze 2005, 12:41:40 CEST

Witam,
witam,
mam 7 partycji na reiserfsie. Wczoraj w nocy zapragnąłem zwiększyć
/var/log kosztem innych z dużą ilością wolnego miejsca. Postanowiłem
usunąć tamte i utworzyć jeden duży /var/log. Cfdiskiem wywaliłem
/var/ ftp,www oraz cache. Zapomniawszy zapisać zmiany w cfdisku
zrebootowałem system, który po restartcie nie wstał. Tryb single nie
działa, bo zdąży się zamontować tylko /dev/sda1, potem uruchamia się
reiser.fsck i system przechodzi w tryb naprawiania "nieodwracalnie"
uszkodzonego systemu plików, z podmontowanymi partycjami w trybie do
odczytu. Wymaga hasła roota, potem woła o CTRL+D i przechodzi do
wyłączania systemu.

Wszystkie partycje da się odczytać, odpalam live'a i wszystko
działa.Odmontowałem wszystkie partycje i spod live uruchomiłem
reiserfsck --check -jednak na każdej partycji była zachowana spójność

będę wdzięczny za pomoc

pozdrawiam
Rafał