Cenzura poczty

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 21 Cze 2005, 23:47:04 CEST

Grzegorz Godlewski napisał(a):
[CIACH]
> Co do głupoty tego pomysłu to zdaje sobie z tego sprawe (po 3 dniach
> przeglądania spamu się znudzi), ale gość chce, płaci, to się zrobi.
> Prosze o techniczną pomoc, a nie prawną.

Nalezaloby sobie odpowiedziec na pytanie, czy gdybys byl farmaceuta i
ktos chcialby ci zaplacic za produkcje amfetaminy (dla jasnosci zalozmy
jeszcze, ze wiedzialbys, ze docelowo ma byc rozprowadzana wsrod
dzieciakow z pobliskiej podstawowki), to tez by "sie zrobilo". Ja bym
sie powaznie zastanowil, czy warto wykorzystac swoja wiedze, zeby
pomagac faszyzujacemu szefostwu, ktoremu zamarzyla sie totalna kontrola.
Jakos tak mi sie przypomnial artykul z ostatniego "Duzego Formatu" o
korporacjach.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org