Cenzura poczty

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 22 Cze 2005, 09:28:21 CEST

On Tue, Jun 21, 2005 at 11:47:04PM +0200, BeCe wrote:
> Nalezaloby sobie odpowiedziec na pytanie, czy gdybys byl farmaceuta i
> ktos chcialby ci zaplacic za produkcje amfetaminy (dla jasnosci zalozmy
> jeszcze, ze wiedzialbys, ze docelowo ma byc rozprowadzana wsrod
> dzieciakow z pobliskiej podstawowki), to tez by "sie zrobilo". Ja bym

To nie to samo :/

> sie powaznie zastanowil, czy warto wykorzystac swoja wiedze, zeby
> pomagac faszyzujacemu szefostwu, ktoremu zamarzyla sie totalna kontrola.

A co, gdy to dziala tez z innej strony -- konkurencja jest na tyle
"ostra", ze oplaca sie paracownikow innych firm by wynosili znich dane. Szef
chce wprowadzic taka kontrole, poniewaz podejzewa ze dochodzi do takich
sytuacji w jego wlasnej firmie -- z zycia wziete. Mozna o tym gdybac,
prawda jest taka, ze ma do tego prawo, a czy to jest dobre czy zle, hm..

ps. Do autora watku, sorki ze nie odp na pyt, ale nie znam odp na nie :/

--
best regards
q#