Cenzura poczty

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Śro, 22 Cze 2005, 11:59:52 CEST

Michal Kochanowicz wrote:
> Jakoś nie chciało by mi się pracować w firmie, w której powyższe było by
> prawdziwe :/

A czy ja napisałam że mnie by się chciało? :] Chyba wręcz przeciwnie :)

Chodzi mi tylko o pewną różnicę między 'nie podoba mi się, unikam' a
'oburza mnie'. To że coś mnie nie oburza nie znaczy, że nie może mi się
nie podobać.
Jeśli przykładowo ktoś będzie pozwalał swojemu psiakowi robić kupki w
każdym kawałku swojego ogrodu, bez sprzątania tego, to nie będzie mi się
to podobać i będę unikać odwiedzin u takiego człowieka żeby się
przypadkiem na coś nie nadziać :] Nie powiem jednak że jego zachowanie
mnie oburza, bo taki ktoś ma do takiego zachowania prawo.