Subversion 1.2.0

pH4LkOn ph4lk0n w gmail.com
Śro, 22 Cze 2005, 21:03:41 CEST

> tak ja tez w to wdrepnalem, ale myslalem ze to wina kompilacji
> developerskim gcc-4.1. masz paczke z AC, lub budowana gcc-3.3.x?

To samo miałem na paczce z AC jak i kompilowaną przez mnie ze spec'a.
gcc w wersji 3.3.5
Próbowałem teraz wrócić do 1.1.4, ale to z kolej nie chce się budować.
Czy może ktoś gdzieś wystawić działające paczki z 1.1.4??

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."