Jabberd2 i ostatnia aktualizacja...?

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 22 Cze 2005, 23:22:34 CEST

(Wed, 22 Jun 2005 21:34:11 +0200) Killah:

> Witam,
> Jest sobie serwerek jabbera w wersji 2, który działał do dziś...
> W między czasie zrobiłem poldkiem upgrade, podczas którego nic się nie
> stało. I wszystko chodziło jak powinno.
> Dziś zostałem zmuszony do restartu maszyny i niestety do tego serwera
> jabber'a już połączyć się nie da!
> Logi poniżej, chociaż nie widać w nich nic dziwnego. Poza tym server
> normalnie pracuje i widziałem też że łaczy się z innymi serverami jabbera.
> Ktoś ma pomysł?

Zatrzymaj demona jabberd, sprawdź czy nie zostały jakieś wiszące
procesy użytkownika jabber, jeśli są ubij. Potem wystartuj ponownie i
sprawdź.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User