Jabberd2 i ostatnia aktualizacja...?

Killah killah80 w poczta.onet.pl
Czw, 23 Cze 2005, 00:13:01 CEST

Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):

>(Wed, 22 Jun 2005 21:34:11 +0200) Killah:

>Zatrzymaj demona jabberd, sprawdź czy nie zostały jakieś wiszące
>procesy użytkownika jabber, jeśli są ubij. Potem wystartuj ponownie i
>sprawdź.

Nic nie dawało.
Wywaliłem cała konfigurację. Postawiłen nowa baze pod jabberd2.
I teraz to nawet po odpaleniu od nowa pokazuje sie w logach: Jun 22
23:59:51 x jabberd: jabberd startup  succeeded
I tyle :(  Nic wiecej -> jak sprawdzam status jabberd to pokazuje mi:
jabberd zabity ale podsystem zablokowany

Czy ktos ma pomysl co może bruździć?

--
Pozdrawiam,
Killah