Taki sam /etc/passwd i /etc/shadow na wielu maszynach

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 23 Cze 2005, 00:39:42 CEST

Dnia środa 22 czerwiec 2005 19:55, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Owszem --- LDAP jest strasznie pogmatwanie wszedzie opisywany, ale w
> gruncie rzeczy jest dosc prosty. :)

Dzięki za informacje.
Teraz już wiem na czym stoję, będę musiał to u siebie w pracy wdrożyć. Trochę
pracy, ale jakie to potem będzie przydatne.

Jeszcze poszukam tylko informacji o kerberos i jak się uda to się w ogóle
zrobi super nie wiadomo co :-)

Paweł