dzwieku ciag dalszy (alsa)

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 23 Cze 2005, 10:57:13 CEST

jako tako działa mi wielozadaniowość dźwięku na alsie (ten dmix
ustawiłem, tzn wgrałem odpoweidni plik /etc/asound.conf) ale...

1. po restarcie kompa muszę odpalać alsamix i wyłączać "IEC958 Capture
monitor" bo się sam włącza (a jak jest włączony to dźwięk jest wyciszony).
2. nie mogę zmienić głśności przez aumix bo poprostu dwa pierwsze suwaki
nie działają :/
3. nie mam dźwięku w przeglądarkach (tzn jak np. w jakimś flashu jest
dźwuięk to ja go nie słyszę)
4. wielozadaniowość jest gdy chodzi np. o xmms + mplayer ale już nie
dźwięki_kde + mplayer albo +xmms (to już mniej ważne ale na wszelki
wypadek napiszę)

czy toś coś o tym wie? zwłaszcza upierdliwy jest punkt 1. ;)