dns i domeny .de

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 23 Cze 2005, 12:43:57 CEST

On Thu, Jun 23, 2005 at 12:32:45AM +0200, Marcin Sztolcman wrote:
> Witam
> Mam pewien troche offtopicowy problem, mianowicie klient chce domene
> .de, a ja nie wiem jak mam skonfigurowac mojego pdns zeby ja serwowal
> poprawnie...
> poprawnie w tym kotekscie oznacza to, ze niemiecki uslugodawca twierdzi
> ze cos jest nie tak z konfigiem i on nie ustawi naszych dnsow dla tej
> domeny.

U nich to chyba jakas przypadlosc narodowa. Mialem kiedys podobny
problem - pisali mi, ze moje dns-y nie sa _____ (uzywali tu jakiegos
niemieckiego okreslenia, ktorego w zadnym slowniku nie znalazlem) :).
Za cholere nie udalo mi sie dojsc o co im chodzilo. Pewnie jakis
niemiecki isp robi problemy gdy mu sie chce klienta odebrac. Albo
u nich inne RFC obowiazuja :)

--
kub@ s.