USB PROBLEM [Rozwiazany]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 24 Cze 2005, 15:31:26 CEST

Dnia piątek, 24 czerwca 2005 15:00, ronin-23 napisał:
[...]
> Niestety hotplug wiesza mi kompa. Przy uruchomieniu uslugi komputer
> staje na Hotplug. Pogrzebe jeszcze troche w logach moze znajde jakas
> przyczyne.
Popatrz w konfiguracji hotpluga (/etc/sysconfig/hotplug) i dodaj do
blacklisty moduły, których nie należy ładować przy starcie (w szczególności
jeden z ohci_hcd, uhci_hcd, którego nie używasz). A najlepiej wyłącz
hotpluga z automatycznego startu (chkconfig --del hotplug) i spróbuj go
odpalić ręcznie po starcie (normalnie syslog odpala się po hotplugu, więc w
logach raczej nic nie znajdziesz). Może tak dojdziesz z tym do ładu.