sk98lin na addons1.img?

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Nie, 26 Cze 2005, 19:38:53 CEST

Panowie,

Ściągnąłem z katalogu:
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/ obraz bootkietki
(jak to ładnie nazywacie) do instalacji PLD przez sieć.
Komputer ładnie się z niej zbootował, automagiczny instalator wzorowo się
uruchomił, ale domyślnie w tej dyskietce nie ma modułu do karty:
Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. Yukon Gigabit Ethernet
10/100/1000Base-T Adapter (rev 13)
(co pokazuje lspci na innej, bardzo podobnej maszynie, która ma płytę
Gigabyte ze zintegrowaną kartą sieciową).
Instalator zażądał dyskietki z obrazem addons1.img, czemu też
zadośćuczyniłem.
Ale wówczas stwierdził, że nie ma tam wymaganego modułu do tej karty.
Podmontowałem dyskietkę i sam stwierdziłem, że jest tam moduł sk98lin,
który właśnie jest wymagany, jak przypuszczam.
Jak się sam przekonałem, na tej podobnej, działającej maszynie jest plik
sk98lin.ko.gz w katalogu
/lib/modules/2.6.11.10-6smp/kernel/drivers/net/sk98lin, a w nim taki opis:
description=SysKonnect SK-NET Gigabit Ethernet SK-98xx driver

Czy instalator ma jakiś błąd, czy może addons1.img ma inną strukturę
katalogów, niż wymagana?
Co radzicie w tej sprawie?
Dodam, że błąd dyskietki wykluczam, gdyż trzy różne dyskietki z tym
obrazem dawały taki sam błąd, a ponadto obrazy addons2.img i addons3.img
nie rozwiązują problemu, co też sprawdziłem.

--
Pozdrawiam,
Tomek L.