sk98lin na addons1.img?

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Wto, 28 Cze 2005, 07:30:17 CEST

Dnia Sun, 26 Jun 2005 20:25:11 +0200, Marcin Król <hawk w limanowa.net>
napisał:

> Sprobuj uzyc bootkietek z katalogu experimental. Sa zdecydowanie
> swiezsze i maja poprawione troche rzeczy.

Dziękuję, udało się po użyciu obrazów experimental.
Jedyny mankament to fakt, że podczas poprawiania konfiguracji instalatora
z powodu
"Something went bad" i próbie ponownego uruchomienia instalacji,
instalator zapętlał się i po ostatnim ekranie znów pokazywał pierwszy.
Ale zapisałem ustawienia na dyskietkę, przeładowałem komputer, odczytałem
ustawienia z dyskietki i wówczas instalacja już poszła.

--
Pozdrawiam,
Tomek L.