[amd64] zegar chodzi dwa razy szybciej...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 29 Cze 2005, 06:52:58 CEST

On 2005-06-27 21:44, Pawel Sikora wrote:

>[...]
>>

>zduplikowane przerwania od timera (uwalone acpi/bios).
>ponoc mozna cos z tym zrobic przestawiajac cos w biosie,
>ale dokladnie nie wiem, bo nie mam 2xopteron :)

No więc konsylium w składzie szef sztuk jedna i spec od składania sztuk
jedna (ja się profilaktycznie trzymałem z daleka) postanowiło
przeprowadzić upgrade biosu. Upgrade przeszedł pomyślnie, z przerwaniami
jest chyba spokój, co prawda przy starcie zgłaszany jest "bios error
numer wielce mówiący" ale to już nie moja działka - F1 i idzie, a to nie
ma być maszyna którą się codziennie bootuje :)

Wyszedł mi za to inny problem.

Prościutki programik, niewiele różniący się od demo dla
ipq_read/ipq_set_verdict działa ślicznie... przez jakieś 20 minut
(obciążenie ok. 300 do 400 pakietów/sek). Potem zwisa na ipq_set_verdict
i komp jest martwy :(

Pytanie: jajko czy jaka inna cholera? A w ogóle gdzieś jest kernel 2.4.x
dla amd64... ? Zaglądałem na to co jest w SRPMS, w specu wyczytałem że
nie ma dla amd64 bo jakieś pacze wymagają dopracowania (akurat te
których nie potrzebuję), imq jakieś przedpotopowe (ściągnąłem nowsze,
patch przeszedł), kompilację wczoraj zapuściłem i polazłem do chałupy
tak że nawet nie wiem czy coś z tego wyszło...

ethanak