bug czy ficzer [firefox]

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Śro, 29 Cze 2005, 12:11:57 CEST

Jakub Krajniak wrote:

>a ja myślałem że inteligenty ficzer, ale już mnie denerwował. Tak
>przewija mi się zawartość strony, zauważyłem że to przełączanie to jest
>tylko gdy szybko dwa razy "rolne" rolką. Mysz 3 przyciskowa, jedna
>rolka. xmodmap nie konfigurowałem, w xorg.conf mam Driver jako mouse,
>może przez to. Nawet nie zwróciłem uwagi.
>
>/j

Jeśli  rolka działa prawidłowo, a strony zmieniają się tylko przy
szybkim przewijaniu to nie powinna to być wina konfiguracji myszy.
Spróbawałbym jednak na Twoim miejscu w xorg.conf w sekcji Input Devices
zmienić protokół jaki wykorzystuje ta myszka. Ja mam ustawione
===========================
Option "Protocol"    "ExplorerPS/2"
i działa bez zarzutu. (Z tym że w moim wypadku konieczne było
zastosowanie xmodmap do zmiany klawiszy poniważ moja myszka ma 5
podstawowych przycisków i kółko co daje w sumie 7.)  Zaznaczam że jest
to tylko przypuszczenie i może być z założenia błędne, jednak jeśli masz
czas to pozmieniaj na inne protokoły może pomóc a zaszkodzić nie
zaszkodzi. Przyczyna może też być inna w szczególności jeśli
doinstalowywałeś do firefoxa rozszerzenia. Radziłbym przyjżeć się im
dokładniej i sprawdzić jakie dają dodatkowe funkcje.