Opera się wywala :(

Śro, 29 Cze 2005, 15:52:52 CEST

On Wednesday 29 of June 2005 13:29, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Mam operkę 7.54 - static. Działa jak działa, ale chciałbym nowszą...
> Jest u nas 8.01. Instaluję, uruchamiam - BUM!
>
> Sprawdziłem już samiutką binarkę:
>
> joshua w pingwin ~> /usr/lib/opera/bin/opera
> Naruszenie ochrony pamięci
Sprawdz wersję statyczną.

Moja opera 8.01 (dynamiczna) póki co nawet raz się nie wywaliła ale to wersja
na ppc. Doszło mnie już parę słuchów, że 8.01się sypie (x86).

Jeszcze jedna rzecz - 8.01-1 jest buggy, używać nowszej.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/