bug czy ficzer [firefox]

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Śro, 29 Cze 2005, 17:07:47 CEST

>chodzilo mi o gesty jako dodatek do friefoxa

Jesli chcesz sie upewnic ze to wina gestow dostepnych pod firefoxaa to
po pierwsze zapoznaj sie dokladnie z opcjami ktore sa dostepne do tego
rozszerzenia i innych rozszerzeń mających wpływ na przewijanie stron za
pomocą myszy.
Po 2 jesli nie ma nic na ten temat w opcjach to oznacza ze jest to bug
ktory mozesz zglosci ( nie pytaj mnie gdzie ).
Po 3 aby sie upenic zainstaluj na innym uzytkowniku firefoxa i sprawdz
czy wystepuje ten problem na czystej przegladarce.
Jesli ten probem na czystej przegladarce tj. bez rozszerzń nie występuje
to oznacza to winę któregoś z rozszerzeń.
Jeśli jest to bardzo uciążliwe to usuń najbardziej podejrzane
rozszerzenie tj. te które mają bezpośrednie oddziaływanie na myszkę
(gesty, płynne przewijanie stron itp. )
Jeśli problem ten mimo usunięcia podejrzanych rozszerzeń dalej będzie
istniał (nawet po usunięciu wszystkich) proponuję zachowanie
najważniejszych danych i instalację firefoxa od nowa.

Pozdrawiam

Ronin