alsa+xmms: problem

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 30 Cze 2005, 01:32:43 CEST

> Też tak myślałem (bo w końcu w paczce dev wszystko jest), więc nie
> wpadłem, żeby to sprawdzić. Oczywiście nie było, ale już uzupełniłem i
> działa. Wielkie dzięki za pomoc! No i sorry za zawracanie głowy czymś
> takim ;)

ktoś powinien na guglach wylansować stronkę reagującą na wpisanie
"get_controls:492" bo ja przez pół roku nie miałem alsy przez takie coś
aż się tu zapytałem o co chodzi ;) jest jakiś taki serwis peeldowy gdzie
można wrzucać jakieś swoje porady? mógłbym napisać tylko nie wiem gdzie