Obrazy partycji

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Czw, 30 Cze 2005, 08:15:25 CEST

> A może zastosować sposób natywny i zanabyć drogą kupna Ghosta? W końcu
> do windziane stacje a Ghost jest całkiem przyjemnym programem, swego
> czasu z tego czegoś korzystałem i nie powiem złego słowa.

eee -bez przesady ...ghost jest fajny ... do czasu az keidys nie
bedziesz sie mogl zalogowac do otworzonej z backupu kopii windowsa
(oczywisice sa sposoby na te przypadlosci ale jak ktos nie wie co moze
go spotkac po odtworzeniu backupu ghostem to moze sie rozczarowac)

Ja polece z wlasnego doswiadzczenia http://www.terabyteunlimited.com/
BootIta - albo lzejsza wersje do samego backupu Image for DOS, kopiuje
po sektorach wiec nie bedzie niespodzianek jak w Ghoscie ;)

a i cena w stosunku do Ghosta jest o duuuuzo mniejsza.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc