Opera się wywala :(

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 30 Cze 2005, 10:20:07 CEST

tligocki w skawina.com.pl wrote:
> Potwierdzam. Dziwnie się zachowuje zarówno
> opera-8.01-20050615.1-static-qt.i386-en.rpm ściągnięta z
> http://www.opera.com/download/, jak i opera-8.01-2 z poldka. Mam problem z
> tą wersją i pod nowym KDE, i pod nowym Gnomem. W miarę stabilnie zachowuje
> się pod IceWM'em i Afterstepem 2.1.1.

Hmmm... a ja mam opera-8.01-2 instalowane z poldka bez żadnego
cudaczenia i śmiga (nie przypominam sobie żeby się zdarzył jakikolwiek
pad)... Problem jest więc może gdzieś głębiej (jakieś zależności, inna
wersja czegoś... ostatnio jeden program sypał mi się bo TCL był zbyt
świeży, a w zależnościach oczywiście nie mogło być o tym mowy :) ).

Pzdr