Instalacja udev

JaZzMaN j4zzman w o2.pl
Czw, 30 Cze 2005, 10:37:13 CEST

Witam,

Zabrałem się wczoraj za instalację PLD z chroota. Tradycyjnie -
format odpowiedniej partycji, zamontowanie jej w /dest, potem już
'poldek --root /dest -i FHS', 'rpm --root /dest --initdb' i 'poldek
--root /dest -i udev'. Udev pozaznaczał sobie oczywiście sporą listę
zależności - w tym pakiet 'basesystem', który z kolei domagał się
instalacji 'dev' lub 'devfs'. Zdecydowałem się na ten pierwszy, po
czym dokończyłem instalację i przełączyłem się na świeżutkie PLD.

Ale tym sposobem mam teraz statyczny katalog '/dev' i dynamiczny
'/udev', co chyba trochę mija się z celem... Chciałbym więc spytać,
czy:

a) Coś zrobiłem nie tak, czy może...
b) ...Udev wymaga jakichś dodatkowych zabiegów po instalacji, żeby
pozbyć się deva...
c) ...A może to tak ma wyglądać?

Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki...

Z góry wieeeelkie dzięki :-)