Instalacja udev - może przebudować dla Ac ?

Czw, 30 Cze 2005, 17:02:24 CEST

On Thursday 30 of June 2005 16:36, JaZzMaN wrote:

> Co prawda żadnej nowszej od 050 wersji w repozytoriach ac nie
> znalazłem (szukałem w ready, supported i test), ale za to zbudowałem
> sobie 058 z CVS.

[matkor w laptop1 ~/sp]$ rpm -q udev-054 --info | grep Build
Build Date: pią 18 mar 2005 22:41:20 CET
Install Date: śro 13 kwi 2005 15:13:23 CEST
Build Host: i686.ac.pld-linux.org

Widocznie zniknęła podczas ruchów na ftp :/ A szkoda ...  może chociaż ktoś by
przebudował do ac-supported ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright