bug czy ficzer [firefox]

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Czw, 30 Cze 2005, 19:47:28 CEST

>od dosć dawna obserwuje ten efekt a nie mam gestów zainstalowanych i to
>zarówno pod PLD jak i windą występuje

Szkoda że nie napisałeś o tym wcześniej, może ja  źle przeczytałem :P W
takim wypadku dopatrywałbym się raczej jakiejś dodatkowej
funkcjonalności myszy :P albo jej ewentualnego uszkodzenia / złego
wykonania jeśli takie rzeczy się dzieją. Mnie osobiście to się nie
zdarzyło nigdy. Są narzędzia za pomocą których możesz to sprawdzić ...np
narzędzie hmmmm jak ono sie nazywalo :P chyba xev. Za jego pomoca mozesz
zobaczyc jakie sa przypisane kody danym klawiszą ... pokręć kółkiem
myszy powoli bądz tylko o jeden przeskok jak ten program uruchomisz i
sprawdz kod, nastepnie pokrec szybciej i sprawdz dokladnie czy wystapily
udentyczne kody klikniec ... bo przewijanie kolkiem to poprostu
klikniecia przycisków... Sprawdz dokladnie te kody uwazajac w trakcie
testowania by nie ruszac mysza. Jesli kody sa te same to obstawiam ze
mysz jest dobra , jesli natomiast jak pokrecisz mysza szybciej beda inne
kody niz przy wolnym kreceniu to oznacza to tyle ze to wina myszy ...

Przepraszam za chaotyczny opis ale dopiero co obronilem dyplom :d wiec
sami rozumiecie :D

Pozdrawiam

Ronin