cachemenager

Jerzy Wójcik jwjurek w poczta.onet.pl
Czw, 30 Cze 2005, 22:13:15 CEST

Witajcie

  Zainstaliłem sobie coś takiego jak cachemenager z pakietu
  squid-cachemgr poniewaz chciałem sie pobawic  optymalizacją ustawien
 cache squida i staneła moja przed problemem któremu nie dam rady.

 1)Brak jakiejkolwik dokumentacji z pakietem. Na stronie domowej http://www.squid-cache.org/related-software.html
 chyba ja jestem slepy bo  opisu takiego pakietu niet.  Czy ktoś choć
 dwa słowa  na temat tego ustrojstwa może rzec.

 2)Po zainstalowaniu wyskakuje okno logowania
 http://serwerek.myslenice.net/cgi-bin/cachemgr.cgi i niech mnie ktoś
 oświeci co mam tam wpisać by choś zobaczyć okno działającego apletu
 by ocenić czy to o to mi chodziło.

 Jak to cholerstwo uruchomić

--
Pozdrowienia,
 Jerzy                            mailto:jwjurek w poczta.onet.pl