PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 1 Maj 2005, 19:05:45 CEST

Dnia 01-05-2005, nie o godzinie 11:23 +0200, Dariusz Krzempek
napisał(a):
> Witam,

> Po zmianie systemu na PLD 2.0 (1.99?!? AC) sprzęt zwariował. Za każdym razem
> mam reset a w najlepszym wypadku kernel panikuje i system zamraża. Dzieje
> się to dokładnie za każdym razem tuż po 01:00 w nocy kiedy uruchamia
> się cron.daily. Dysk zaczyna mielić i reset albo kernel zaczyna panikować.

Skoro to jest powtarzalne i związane z cron.daily to spróbuj namierzyć
winowajcę usuwając pojedynczo zadania z cron.daily. Ja obstawiam, że to
coś z logrotate.
Krystian T

        "errare humanum est..."