PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 1 Maj 2005, 22:35:29 CEST

> Też tak myślałem. Jednak okazuje się że nawet gdy chcę skożystać z polecenia
> find też się wywala. Wystarczy że obciążenie systemu sięga bardzo wyskoko i

Jezeli komp sie wywala/resetuje to:

1. Moga byc walniete pamieci. Ale pisales, ze sprawdziles wiec to pewnie
nie to.

2. Moze byc walniety procek. Wystarczy np ze raz sie przygrzeje przy
awarii wentylatora. Chocbys nie wiem jak go potem chlodzil, bedzie sie
wywalal.

3. Walnieta plyta glowna. Np kondensator. Wcale nie music byc
"wybulony". Wystarczy ze nie dziala tak jak powinien.

4. Walniety zasilacz. Kiedys mailem taka resetujaca sie przy obciazeniu
maszyne. Wymiana zasilacza rozwiazala problem.

Jezeli natomiast wiesza sie lub wywala przy wiekszej ilosci operacji
dyskowych to zaczalbym od zmiany tasmy do hdd. Jak to nic nie da to
przepieci na drugi kontroler, jak to nic nie da to na zewnetrzny
kontroler. Ostatecznie podmiana dysku. W koncu znajdziesz winowajce :)

M.