czcionki w kde

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Wto, 3 Maj 2005, 22:39:49 CEST

> Przecież tam możesz dać więcej możliwości...
> # list of supported locales
> SUPPORTED_LOCALES="pl_PL/ISO-8859-2 pl_PL.UTF-8/UTF-8 en_US/ISO-8859-1"

tak, nawet dalem wiecej ale dla mojego przypadku rozwiazaniem problemu
bylo dodac jezyk o azwie pl_PL.UTF8 ale zeby mial kodowanie iso i tylko
ten opisalem ;)

a teraz drugi problem i chyba jest z tym zwiazany.
po grzebaniu z czcionkami/kodowaniemjezykami przestal dzialac firefox.
ale nie wiem na pewno czy przez to bo sciagalem tez jakies aktualizacje
rozszerzen do firefoxa i nie wiem co jest zrodlem padu przegladarki.
podejrzewam to kodowanie bo po ktorejs z kolei zmianie kodowania fiefox
sie uruchomil ale potem znow namieszalem i znow jest kicha :/

tu jest wyciag z konsoli:
$ .firefox/firefox
*** Failed to load overlay chrome://useragentswitcher/content/menu.xul

firefox sie pokazuje ale nie da sie w nic kliknac.